شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شروع همکاری با موتیف

می توانید در خانه باشید و با ما همکاری کرده و درآمد کسب کنید.
برای این کار مطالب زیر را با دقت مطالعه کنید و سپس یکی از شرایط
فروشندگی و بازاریابی را انتخاب کنید.

ما برای شما یک بستر کارآفرینی فراهم کرده ایم که از درون خانه کار کنید و درآمد کسب کنید .
سایت موتیف یک فروشگاه اینترنتی فعال واقعی است و هر روز و هر ساعت به تولید محتواهای جدید می پردازد و این راز موفقیت ماست.
مدیر سایت

از کجا باید شروع کنم؟

  • برای شروع همکاری باید در سایت ثبت نام کنید .جهت این کار روی دکمه ثبت نام در بالای سایت کلیک کنید.
  • در پنجره باز شده، یک نام کاربری و رمز ورود و ایمیل وارد کنید و دکمه ثبت نام را کلیک کنید.( مشخصات داده شده را در جایی یادداشت کنید)
  • یک پنل کاربری برای شما ساخته خواهد شد.در منوی سمت راست پنل ، روی گزینه ارتقا به فروشنده کلیک کنید و مدارک خواسته شده را آپلود کنید( این مشخصات می بایست با مشخصات شناسنامه ای و کارت ملی شما یکسان باشد). برای دریافت راهنمای بیشتر این صفحه را ببینید.
  • در این حالت باید منتظر بمانید تا کاربری شما از طرف تیم پشتیبانی سایت تائید شود .( این امر بین ۱۲ تا ۳۶ ساعت ممکن است طول بکشد) .

هنگام بروز مشکل چه کار کنم؟

اگر در هنگام ثبت نام با مشکلی برخوردکردید، می توانید سوال یا مشکلتان را با ارسال تیکت از طریق منوی پشتیبانی در بالای سایت یا با کلیک روی آیکن واتساپ در پائین سایت ، مطرح کرده و منتظر پاسخ باشید . در اسرع وقت بشما پاسخ خواهیم داد.حتی روزهای تعطیل.

فروشنده یا بازاریاب شوم؟

شما یا تولید کننده محصول هستید یا این امکان را ندارید. در هر دو حالت می توانید از همکاری با موتیف ، درآمد کسب کنید:

۱- اگر در زمینه تولید رسانه یا محتوا بصورت فایل های کامپیوتری مشغول هستید، می توانید این محصولات را در سایت موتیف به فروش برسانید . برای این کار بایددر ثبت نام کنید و مراحل را طی کنید (راهنما را بخوانید).

۲- اگرفعالیتی غیر از تولید محتوا داریدو قصد دارید از شغل دیگری هم کسب درآمد کنید، می توانید در منزل بمانید و تنها با به اشتراک گذاشتن لینک محصولات سایت موتیف در شبکه های اجتماعی خود ، درصدی از فروش آن محصول را تازمانی که آن محصول در سایت بفروش می رسد، دریافت کنید. ( راهنما را بخوانید)

چه محصولاتی می توانم در موتیف بفروش برسانم ؟

سایت موتیف یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش فایل است و در حال حاضر برنامه ای برای فروش محصولات کالایی ندارد . اما در آینده نه چندان دور این مورد را نیز به امکانات سایت اضافه خواهد کرد .

شما می توانید در موتیف یک یا همه موارد زیر را برای فروش عرضه کنید :

  • فیلم های آموزشی در زمینه های مختلف
  • فایل وکتور در زمینه های مختلف ( نقوش و اسلیمی ، آیکن و پس زمینه و …)
  • فونت فارسی و انگلیسی
  • فایل لایه باز و موکاپ 
  • پادکست فارسی ( از سمینارها و مصاحبه ها )
  • و همچنین گذاشتن متن و مطالب علمی ( این مورد فقط بصورت رایگان در سایت قرار می گیرد) 
    •  سیاست سایت موتیف ، تلاش در جلب اعتماد خریداران از طریق فروش فایل اورجینال و اصلی بدون برداشت از سایتهای دیگر است. لذا رعایت این مورد را برای فروشندگان خود الزامی می داند .

موتیف چه تفاوتی با سایتهای دیگر دارد؟

  • موتیف بر بستر وردپرس سوار است. وردپرس یکی از بزرگترین و بروز ترین ارائه دهنده خدمات اینترنتی در جهان است و این امر سایت موتیف را به روز و کارآمد نگاه می دارد.
  •  
  • سیاست سایت موتیف تبلیغات در شبکه های تبلیغاتی نیست بلکه موتیف در نظر دارد بخش بزرگ سود خود را به خود شما بازگرداند .
  •  
  • شما می توانید فایل تولید کنید و فروشنده شوید یا نمی توانید تولید داشته باشید که می توانید بازاریاب شوید و در فروش محصول مشارکت کنید و در هر دو حالت می توانید درآمد کسب کنید  . 
  • در موتیف هر فروشنده یا بازاریاب می تواند دیگران را به زیر مجموعه خود اضافه کند و آنها را نیز صاحب درآمد کند.
  •  
  • فروشندگان و بازاریاب ها با ثبت نام در سایت، دارای پنل کاربری می شوند و می توانند زیر مجموعه های خود را ببیند و میزان فروش آنها را مشاهده کنند . هر بازاریاب با اشتراک لینک در شبکه های اجتماعی خود، مشتریان را به سمت سایت هدایت می کند و از هر فروش پورسانت دریافت می کند .درصد پورسانت فروش هر بازاریاب بین ۵ تا ۸۰ درصد می باشد که این میزان را فروشنده برای فروش محصول خود مشخص می کند.
  •  
  •  خرید از طریق لینک بازاریاب های زیر مجموعه شما، علاوه بر سودرسانی به آن بازاریاب، درصدی از فروش نیز بحساب شما واریز می گردد. برای این کار لازم است که بازاریاب با کد معرف شما در موتیف ثبت نام کرده باشد.
  •  
  • موتیف این اطمینان را به خریداران خود می دهد که فقط فایلهای تولیدی خود را برای فروش ارائه می کند و فایلی را که بفروش می رساند ، در هیچ سایت دیگری بصورت رایگان ارائه نشده است.

 

با امکانات و محصولات سایت بیشتر آشنا شوید

دوره های آموزشی

آموزش نیروی انسانی متخصص در همه زمینه ها ، یکی از نیازهای جوامع در حال توسعه امروزی است . بخصوص آموزشهای مجازی و از راه دور .
موتیف این امکان را فراهم کرده که متخصصان ، اساتید دانشگاه و معلمان محترم در زمینه های مختلف بتوانند فیلم های آموزشی تولیدی خود را از طریق این سایت در دسترس همگان قرار داده و با فروش آنها کسب در آمد کنند .
برای دیدن دوره ها روی عنوان این قسمت کلیک کنید.

فایل های وکتور

یکی از نیازهای امروز در بخش های صنعت ، معماری ، چاپ و طراحی گرافیک ، استفاده از تصاویر با کیفیت بالاست که بتوان آن تصاویر را در هر اندازه که نیاز باشد ، بزرگ کرد بدون افت کیفیت تصویر . بطور مثال در طراحی بیبوردها و یا در بخش برش لیزر و یا در بخش های مختلف معماری این نوع از فایل ها بسیار کاربر دارند. موتیف یکی از مخزن های بزرگ تصاویر ایرانی در قالب فایل وکتور است.
برای دیدن بخش فایل های وکتور ، روی عنوان این قسمت کلیک کنید.

فونت

ما در عصر ارتباطات هستیم و این امر جهان را هر روزه در حال تغییر کرده است .این امر افراد را نیازمند به روز بودن و خواندن مطالب جدید برای مطابقت با دنیای اطراف خود می کند. حال این امر می تواند از طریق کتاب، موبایل و یا سایت های اینترنتی صورت گیرد .
فونت های متنوع در اپلیکیشن ها، سایتها و یا کتاب ها می تواند یکی از عوامل خوانایی متن ها بوده و در نتیجه جلب توجه مخاطبان را به همراه داشته باشد .
فونت های ارائه شده در موتیف برای اولین بار به بازار این محصول ارائه می شوند ودر هیچ سایت دیگری قابل دسترس نیست.همچنین موتیف با ارائه لایسنس در این زمینه ، خیال فروشندگان را از بابت کپی برداری و یا فروش غیر قانونی ، راحت کرده است.
شما نیز می توانید فونتهای تولیدی خود را در این بستر بفروش برسانید .

آیکن

این روزها هر سایت یا اپلیکیشنی را که باز می کنید با تصاویر کوکی برخورد می کنید که با کلیک روی آن ، وارد صفحه جدیدی می شوید و عملیات های نرم افزاری خود را از آن طریق انجام می دهید .
این تصاویر کوچک آیکن نام دارند که نماینده تصویری یک عملیات هستند .
همچنین آیکن ها در تابلو های راهنمای پارک ها ، ترمینال ها، فرودگاه ها، بازی های المپیک و مناسبتهای ورزشی از پرکاربردترین تصاویر هستند .
هر چه این تصاویر زیباتر باشند می توانند در جذب مخاطب موفق تر عمل کنند

فروش اینترنتی

شما یکبار یک فایل را می سازید وبارها می توانید آن را بفروش برسانید و کسب در آمد کنید .
یکی از راههای کسب درآمد خوب در جهان امروز ، همین روش فروش اینترنتی می باشد.چون نیاز به سرمایه گذاری چندانی ندارد و تولید کننده را مستقیم و بدون واسطه به خریدار متصل می کند.
اگر می خواهید این فروش پایدار باشد باید اعتماد خریدارانتان را به خود جلب کنید .
سعی کنید محتوی و تولید هر محصول را خودتان انجام دهید و از برداشت از سایتهای خارجی و یا داخلی پرهیز کنید . این کار حتی برای یک بار ، لطمه بزرگی به اعتماد خریداران به دیگر محصولات شما وارد می کند.

ارتباط با مدیران سایت و خریداران

دنیا هر لحظه در حال تغییر است و برای آگاهی از این تغییرات ، ارتباط داشتن با دیگران و اطلاع از اخبار ، بخش مهمی برای زندگی موفق در جهان امروز است .
موتیف همواره ارتباط خود با کاربران و خریداران سایت را حفظ کرده و با آنها یک ارتباط پیوسته تعاملی و دوسویه برقرار می کند.
پیشنهاد ما نیز به شما برای دستیابی به موفقیت در این سایت یا هر سایت دیگر ، حفظ ارتباط با دو بخش است :
۱- با مسئولین سایت
سایت موتیف با توجه به نیاز بازار و پیشرفتهای تکنولوژی بخصوص در بخش های فروشگاههای اینترنتی ، تغییر و بروز شدن را از اهداف اصلی خود می داند و همواره در حال روز آمد کردن امکانات سایت خود می باشد. برای دریافت این اطلاعات و اخبار ، ایمیل های دریافتی از موتیف را حتما مطالعه کنید و یا به شبکه های اجتماعی ما بپیوندید .
۲ - با خریداران
مسلما پس از بارگذاری محصولات در سایت ، خریدارانی خواهید داشت . این خریداران در جهان بازاریابی و مدیریت MBA بعنوان مشتری بالقوه تلقی می شوند . برای تبدیل یک مشتری بالقوه به یک مشتری دائم ، با استفاده از امکاناتی که موتیف در اختیار شما قرار داده ، با او در ارتباط باشید و خبر های محصولات جدید و یا جشنواره های فروش را به اطلاع او برسانید .
این ابزار مهم و طلایی را هرگز کنار نگذارید